Założyłeś firmę budowlaną i jesteś dobry w tym co robisz. Masz stronę internetową bo szukasz dobrych zleceń i stałych kontraktów. Dlaczego więc telefon nie dzwoni?
Sama strona internetowa nie wystarczy. Ważne czy łatwo ją znaleźć. O tym czy dana strona internetowa wyszukiwana jest łatwiej czy trudniej decyduje jej wypozycjonowanie.
Czy warto pozycjonować strony internetowe?
Z wyszukiwarki Google korzysta miesięcznie około 20 mln osób. Internet to największy z możliwych rynek handlu i usług. Dobrze więc być widocznym na rym rynku, jeśli marzy Ci się prawdziwy sukces.
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces. Składają się na niego zawartość i działanie strony oraz jej popularność. Celem pozycjonowania stron jest takie działanie, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki Google.
Używając przykłady wygląda to tak: jeżeli prowadzisz firmę, która zajmuje się budową domków letniskowych, a masz dobrze wypozycjonowaną stronę internetową, to po wpisaniu w okienku Googla domki letniskowe wyświetla się ona jako jedna z pierwszych na pierwszej stronie. Dobre pozycjonowanie strony internetowej może „nauczyć Googla” kiedy ma wyświetlać Twoją stronę.
Jak wypozycjonować stronę internetową?
Na pozycjonowanie składa się około 200 czynników, z których część najlepiej jest oddać fachowcom, którzy znają się na tym tak dobrze, jak ty na budowlance. Ale bardzo dużo też zależy od Ciebie. Do Twoich obowiązków należy szczególna dbałość o treści na stronie – to jest oczywiste. Ale Ty też odpowiadasz za jej popularność. Zastanawiasz się jak można spowodować, aby strona internetowa była popularna? Popularność strony w internecie opiera się głównie na linkach pozycjonujących, które do niej prowadzą, a znajdują się na innych stronach internetowych.
Popularność Twojej strony internetowej będzie tym większa, im większa będzie:
- ilość linków, które będą prowadzić będą do niej prowadzić,
- ilość stron, na których będą linki do Twojej strony,
- jakość i rodzaj stron internetowych, na których znajdują się linki do Twojej strony (najmocniej działają strony z branży w której działasz i same są popularne),
- obecność w social mediach (Facebook, Istagram, Pinterest, Google +)
Gdzie szukać stron, na których można zamieszczać linki pozycjonujące?
Najlepszym sposobem na umieszczanie linków pozycjonujących są artykuły sponsorowane na portalach branżowych. Artykuł sponsorowany można tak zredagować, aby linki umieszczać pod słowami, na których Ci zależy najbardziej, tj. takich których wpisanie w wyszukiwarce Googla spowoduje wyświetlenie się właśnie Twojej strony. Na tym właśnie polega wspomniane wcześniej „uczenie Googla”.
Jeżeli zainteresował Cię temat pozycjonowania strony o tematyce budowlanej skontaktuj się z nami.
 |
REDAKCJA
portalu StylBudowa.pl |
 |
![biuro@stylbudowa.pl]() |
 |
+48 696 428 088 lub +48 511 401 833 |
|
(biuro czynne: pn. - pt. 8:00 - 16:00) |